Wednesday, August 30, 2006

++the moment to remember. [a moment]


read this!!!http://slipperykitchen.blogspot.com/2006/05/moment-to-remember.html
dgn semangat kental yg jitu, i downloaded the movie, dan dgn semangat kental yg jitu juwe, i prepared my bed, my pillows, my sound systems, with macaroni fruit salad and a mug of drinks in my hand, i open the movie lah. only to find out, the subtitle is in french! FRENCH!!! bloodyhell aku tak kire, aku nak tgk gak!! lalu aku tgk gak dlm keadaan tak paham. lantok!

dan adekah anda tahu yg ianya tengah ditayangkan di pawagam berhamperan? demmit!

currently listening to:tonic - if you could only see
currently feeling: tired

7 comments:

Anonymous said...

owh awak, kite ada citer ni subtitle english lagi. hu hu. memangla sangat sangat best citer ini tatau nak cakap. saya tengok dgn penuh semangat and tisu kotak sbb mesti akan bercucuran air mata.

sangat la best. jung woo-sung adalah sangat ensem ngan sangat hot ngan sangat very the manly ngan sangat macho ngan sangat romantik ngan sangat sangat sangat best giler.

hu hu.

hh said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa naknakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kite try dah play gune bsplayer pon to no avail. :(((((((((((((((((

ps: kamu nampak begitu bersemangat terhadap lelaki korea ittew :-j

naiza said...

eh bila ko nak menonton aku nak pi umah ko.. terasa cam nak melepak la.. busan weeii

Anonymous said...

uuu mustilah.
saya sudah kegilaan sama jung woo-sung.

hh said...

naiza: jom melepakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :D
aku ske melepak aku ske aku ske.

aida: esh esh esh, bahyaa budak nih.. esh esh esh...

Anonymous said...

udah nengot crite inih...agak best la..nangiss juge! huhu..skrg ni gilerr melayan crite korea...bess bess..mari mari melayannn! hehe...

hh said...

mayonnnnnnnnnnnnnnnnn
ehehehe, ade ape lagi citer korea u ade ek? kasila pinjam2 weyh.. ;D

chop.. prison break i kat sape ek? u ke leli?